torsdag den 3. februar 2011

Rützou AW11

Modeugen er for alvor i gang! Der er debat i fjernsynet om hvorvidt modellerne er for tynde, er de syge og underernæret, er de skyld i af teenagepiger får spiseforstyrrelser eller prøver at begå selvmord? Hver gang kommer de samme problemstillinger op, personligt kigger jeg mest efter tøjet.
Selvfølgelig er jeg imponeret over modellers udseende og kropsbygning, men jeg kan ikke gøre mig klog på hvorvidt de er sunde eller ej, for jeg kender dem ikke!

I går postede jeg et indlæg med Rützou SS11 collection photos, i dag vil jeg så poste billeder fra catwalken AW11.

Den brune farve fra denne sæson går igen til næste år, sammen med bælter og store halskæder.

Hvad syntes I, kan I se jer selv i noget af det?

Se flere billeder her.






2 kommentarer:

  1. Den evige debat om, om modeller er for tynde. Det er egentlig fjollet, for det virker ikke, som om der sker så synderligt meget udover den, tilsyneladende, evige debat... Anyways, jeg synes også, man bare må fokusere på tøjet;) Synes det her er en smule damet, men den blå kjole og den sorte på nr 3 billede er rigtig fine begge to:):)

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun være enig med dig, selvfølgelig skal modellerne ikke presses ud i underernæring eller noget i den stil, men burde de så ikke selv sige fra? Jeg ved godt piger på 14 år måske ikke ved hvordan man siger fra, men så burde deres forældre måske blande sig lidt.
    Nå anyways tilbage til tøjet, jeg er enig i at det er lidt damet, tror heller ikke lige jeg putter dette i mit klædeskab, men det er jo altid spændende med nye tendenser :-) God dag.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)