tirsdag den 21. september 2010

Hold da op en dag....

Jeg sidder stadig på mit arbejde og prøver at få enderne til at mødes. Min kollega som begyndte at studere en overbygning på KU her i september, gik fra fuldtid til deltid, hvilket betyder han er her ca. 20 timer mindre om ugen. Jeg har indtil i dag, set frem til at vi fandt en rytme så jeg var fri for alt det overarbejde. Men lige som lyset begyndte at titte lidt frem ude i det fjerne, sagde han op i dag!!
Øv for pokker, inderst inde viste jeg at det ville komme i løbet af vinteren, men han sagde op hurtigere end jeg havde forventet.
Det skal lige siges at jeg sidder på et kontor, der har til huse i en gammel villa, og jeg deler "værelse" med min studerende kollega. Jeg er meget social anlagt og mangler derfor allerede nu en person at snakke med igennem min arbejdsdag...men hvordan bliver det ikke når han slet ikke kommer mere??

Nå nok om min noget lange arbejdsdag, jeg håber din dag har været mere positiv.

Til aller sidst vil jeg lige dele disse imiteret læder bukser fra H&M, som Sofie også omtalte, de er billige og ville passe godt ind i min garderobe....gad vide om jeg ikke skulle kigge efter dem i næste uge, eller bare et par der ligner.

God aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)