onsdag den 28. december 2011

4. Juledag i Ringsted

I dag stod vi tidligt op og kørte til Premier Outlets i Ringsted, guldklumpen kom i autostolen, gps'en indstillet og så gik turet syd på. Jeg har ikke været i outlet centeret i Ringsted før, men jeg har besøgt Premier Outlets i USA, både i Las Vegas, på Hawaii og i L.A. De outlet centre var meget større end det i Ringsted, men det var slet ikke skidt, jeg fik i hvert fald noget med hjem.
Har I været i Premier Outlets??

Her er nogle af poserne fra dagens indkøb.

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller aldrig været der, men kunne godt tænke mig det! Er det noget, der er værd at besøge, synes du? :-)

    Camilla, Scent of Fashion

    SvarSlet
  2. Hej Camilla
    Jeg syntes det er værd at besøge, men det ligger langt væk fra mig, så det er ikke et sted jeg bare lige ville kører til.
    Jeg vil foreslå at du tjekker deres hjemmeside, så du ved hvilke butikker der er og om de har interesse, samtidig kan du se om der er ekstra tilbud nogle steder. Du kan eventuelt tilmelde dig deres nyhedsbrev, så du kan tage dertil på det helt rigtige tidspunkt:-)

    Ha' en god dag:-)

    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)