lørdag den 31. marts 2012

Dagens med jakke

I dag har jeg haft besøg af mine forældre, det var 2 uger siden sidst de havde set guldklumpen. Mine brødre var ikke med. Den ene er rejst til Nice for at besøge vores onkel og tante, den anden er taget til Jylland for at cykle. Det er bare så hyggeligt at have sine forældre helt for sig selv!
Guldklumpen viste hvor god han var blevet til at stå på knæ, jeg er sikker på at han begynder at kravle rigtigt i løbet af påsken.
I morgen skal jeg være sammen med min veninde J og hendes dejlige dreng P, der er 1 måned yngre end guldklumpen. Det skal nok blive rigtig hyggeligt.
Jeg håber I alle har haft en dejlig lørdag i stormfulde Danmark:-)



Jeans og Blazer - Zara, T-shirt - Amplifiedclothing.com, Sko - Converse

Dear aunt E thank you for the blazer! xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)