søndag den 1. april 2012

Søndags Brunch

Jeg overraskede manden med lækker brunch her til morgen, guldklumpen tog sin morgenlur i barnevognen, så jeg havde for en gang skyld mulighed for at kokkerere lidt i køkkenet.
Min mand og jeg har vær vores ide om hvordan en lækker brunch er, men vi er enige om at den skal indeholde kaffe, æg og bacon!
Hvad skal jeres brunch indeholde??
Min mands brunch: Blødkogt æg, bacon, kaffe, frisk presset juice, frugt og 2 rundstykker med smør, hindbær marmelade og pålægschokolade.

Banan, jordbær og blåbær

Min brunch: Røræg med purløg, bacon, frugt, kaffe, blåbær-smoothies, riskiks med peanutbutter og frugt, riskiks med ost og skovbær marmelade.

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud. Det skal jeg helt sikkert have lavet mig i min ferie. Jeg har fået lov til at give en lækker rabatkode til Nicehair.dk til mine søde læsere. Se mere her: http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/2012/04/fa-46-kr-i-rabat-pa-den-populre.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte,
      Jeg smutter forbi og kigger på din blog:-)
      God dag.
      /Camilla

      Slet
  2. uh det ser lækkert ud :)

    SvarSlet
  3. Ser rigtig lækkert ud - og det er jo altid godt med en god, solid morgenmad :)

    Kig endelig forbi & deltag i en konkurrence om en Bio-Oil

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja morgenmaden er et vigtigt måltid.

      Jeg kigger forbi med det samme:-)
      /Camilla

      Slet

Skriv en kommentar :-)