onsdag den 18. april 2012

Ny adresse - bloggen flytter!

Kære søde læsere,

Dagen er kommet hvor jeg kan præsentere og invitere jer med over på cfashion.dk. Jeg har fået mit eget domæne, og glæder mig til at rykke bloggen op på næste niveau. Jeg håber så inderligt at i vil følge med, og gerne følger via bloglovin, I må endelig smide nogle kommentare, så jeg ved hvad I vil ha' og høre om.

Ses vi?? Det håber jeg:-)


Dear all you sweet readers, the blog got its own domain at cfashion.dk. Please visit the new page.

2 kommentarer:

  1. Helt sikker jeg følger med. jeg er glad for mixet mellem tøj, opskrifter og hvad der lige rør sig i dit liv.

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at hører:-) På den nye side kan du også søge i forskellige kategorier fx. opskrifter.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)