søndag den 15. april 2012

Ny børste fra Nilens Jord

Jeg var så heldig at få denne fine pudderbørste fra Nilens Jord af min svigermor i julegave - ja du hørte rigtigt i julegave! Grundet min blogtørke fik jeg aldrig vist jer mine julegaver, eller mine fødsdagsgaver for den sags skyld. Men det er jo aldrig for sendt, eller det bliver det, hvis jeg ikke snart får fingeren ud og vist jer dem inden næste jul.
Nå men tilbage til den fine børste, jeg har længe været på udkig efter gode pensler, men er altid endt med at jeg er blevet i tvivl om kvaliteten, og penslen derfor kommet tilbage på hylden. Men nu er jeg indehaver af en god børste med kunsthår, jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det skal være kunst- eller dyrerhår. Hvis jeg vidste at dyrene havde haft et godt liv, og var blevet taget afveje på en god og human måde, ville jeg ikke have noget problem ved at købe dem. Desværre er man som forbruger sjællendt garanteret at dyret  har haft det godt, og så kommer det næste spørgsmål; hvornår har et dyr har det godt efter din menning? Jeg ved jo godt hvornår et dyr har det godt efter min menning, og derfor er kunsthår en god løsning i dette tilfælde.
Pudderdåserne har skrevet et indlæg om de her børster/Pensler lige her.

Jeg syntes børsten er rigtig fin med sine diamanter, der gør dem elegante og ladylike - lige efter mit hjerte. Jeg glæder mig til at tage den i brug meget snart. Pudder børsten kan blandt andet købes lige her hos Magasin. Hvilke børster/pensler har I?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)