onsdag den 15. december 2010

Pirate Boots x 2

I går snusede jeg lidt rundt inde på Topshop.com, og der faldt jeg over et par pirate boots der til forveksling kan ligne Vivienne Westwoods helt fantastiske støvler.
Der er en stor pris difference på ca. 518 pund, men jeg syntes også at man kan ane en stor kvalitetsforskel. 


Find dem her.
Find dem her.





















Jeg må dog indrømme at jeg heller ville undvære end at købe dem fra Topshop, jeg er sikker på at jeg ville ave mig gul og blå over at jeg ikke havde sparet pengene, og så på et senere tidspunkt købt dem fra Vivienne Westwood.

2 kommentarer:

  1. du har helt ret i at man godt kan se en kvalitetsforskel, dem fra VW ser en del mere lækker ud end dem fra topshop. :-) Og hvor er de egentligt fede!

    Jonna, jonnaboe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Jonna, tak for din kommentar:-)
    Jeg er helt vild med VW støvlerne! Jeg skal et smut til London her i foråret, og der bliver jeg nød til at prøve dem:-)
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)