tirsdag den 22. marts 2011

Ny Eyeliner

Jeg har brug for en ny eyeliner! I morges da dagens makeup skulle lægges, ville jeg bruge min flydende eyeliner. Men desværre var det så længe siden, at den var blevet helt tør og gammel, så den røg direkte i skraldespanden.

Jeg har i lang tid kun brugt en quickliner fra Clinique rundt om øjnene, og så en skøn blød kulsort kohl fra New York i et økologisk mærke jeg ikke lige husker. Men i dag var lysten der til, at det skulle være den flydende og mere intense effekt der skulle om øjnene.

Det store spørgsmål er så hvilken eyeliner der skal hjem og bo hos mig?

Jeg har læst om cremeøjepennen fra Yves Rocher hos Camille og Sofie
Køb cremeøjepennen her.
Men jeg må nok hellere søge markede lidt igennem efter den helt rigtige.

Skriv enlig en kommentar hvis I har nogle ideer og erfaringer, eller blot har en kommentar.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)