torsdag den 24. marts 2011

Solbriller fra Asos

I dag har solen skinnet ind af mit vindue på arbejdet, det er dejligt at foråret enlig er over os. Dog siger vejrudsigten at vi skal have noget koldere vejr i den næste uges tid, men så længe solen skinder er der håb forude.

Jeg har fundet 4 par lækre solbriller fra Asos.com til under 100,- (dette er uden fragt).

Hvis min ansigtsfacon var til det, ville skynde mig at investere i dem med pokalprikkerne :-)





















Find dem og mange flere her.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte.. Skal vist også ud og have købt mig nogle forskellige solbriller inden længe :)

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Tak, ja solbriller kan man aldrig få for mange af...det er lidt ligesom sko og tasker ;-)
    God dag.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)