onsdag den 22. juni 2011

Hvad mod det her bliver til...

Nu går jeg hjemme og har derfor masser af tid til at fx strikke. Og for at det hele ikke går op i babyforberedelse, er jeg begyndt at strikke lidt til mig selv. Jeg strikker og strikker på livet løs, men jeg skal op på 72 cm før basen er færdig.
Mit speciale med strik er at starte og aldrig gøre det færdigt! Derfor prøver jeg noget nyt, at vise jer her på bloggen hvad jeg har gang i, så kan det være jeg bliver helt færdig denne gang.

Kender I det der med at man aldrig bliver helt færdig med nogle af sine gør-det-selv projekter?

2 kommentarer:

  1. Åh ja kender det kun alt for godt ;) Super flot farve på strikken :D

    SvarSlet
  2. Tak:-) garnet fandt jeg for ca. 5 år siden, jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle bruge det til - endnu mere typisk mig! Men nu skulle der gerne være en plan med garnet.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)