onsdag den 11. april 2012

Colour Challenge - jeg er på!

Jeg læste om Colour Challange hos Malsen lige her. Desværre læste jeg først om den i dag, så jeg sprang tirsdag og gul over, det gør ikke så meget da jeg stort set ikke ejer noget i den farve.


I dag er det blå - og det er lige mig, faktisk var jeg også blå i går, men i dag ser jeg sådan ud.

Dagen i dag er min første fridag i min lange ferie, jeg er så heldig at have fri resten af april, så jeg skal rigtig hygge med guldklumpen og min søde mand - som dog er startet på arbejde igen efter 3 måneders barsel. Da min søde mødregruppe hørte at jeg havde ferie, skyndte de sig at planlægge komsammen i dag:-) De er bare så søde! Jeg håber I alle har haft en skøn dag!

2 kommentarer:

  1. fin blog :)

    Jeg har en shopbop konkurrence kørerende lige nu, kig forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-)
      Jeg kigger forbi.
      /Camilla

      Slet

Skriv en kommentar :-)