fredag den 13. april 2012

Noget godt i skuffen - måske

For ca. 4 år siden fik jeg denne jakke af min gudmor. Hun havde den bare liggende i skabet, og havde flere gange overvejet at smide den ud, heldigt for mig fik jeg tilbud om at få den inden det skete. Jeg viste ikke rigtig hvad jeg skulle bruge den til på det tidspunkt, så den fik en lille plads i min stof skuffe, for måske den kunne bruges, til et eller andet DIY projekt. Nu må tiden være kommet til den skal på tegnebrættet, diverse blogs viser den ene skønne jakke frem efter den anden, i netop denne slags materiale. Udfordringen bliver dog at jakken er en str. 44 og jeg er en str. 38 - så jeg må igang med opspretteren og nålepuden! Jeg tror den vil være fin til både bukser, jeans og nederdel.
Hvad syntes I??




2 kommentarer:

  1. Åhh hvor er den fin :-)

    Hvis du har lyst skal du være velkommen til og deltage i min giveaway på bloggen: http://jadoreblog.dk/giveaway

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)