søndag den 18. september 2011

Et sundere alternativ til pandekager

I går var der dømt sofa hygge med pandekager, the og danske film. Det er nu engang en af de hyggeligste måder, at tilbringe en regnfuld lørdag på. Og så selvfølgelig med min lille solstråle i mine arme, tænk at han i dag fylder 5 uger - tiden går vildt stærkt!
Tilbage til pandekagerne! Jeg spiser ikke gluten og laktose, derfor spiser jeg ikke almindelige pandekager. Det bedste alternativ jeg har fundet er disse, ekstra bonus er at de heller ikke indeholder sukker - win!
En stor stak bananpandekager foran opskriften.
2 bananpandekager med hjemmelavet blommegrød.


Opskriften - hvis I ønsker den så sig til, så skriver jeg den med glæde til jer.

Bogen der indeholder opskriften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)