tirsdag den 6. september 2011

Nu er vi 3

I har nok gættet hvorfor der har været så stille her på bloggen. Søndag d. 14/8 fødte jeg den skønneste lille dreng, efter fire dage på hospitalet, vendte vores lille familie hjem. Desværre blev jeg hurtig syg og vi måtte indlægges igen, igår var jeg så til afsluttende undersøgelse på hospitalet og jeg blev raskmeldt for denne gang:-) Stort hurra for det! Nu er jeg medicinfri og i morgen skulle min mælk også være fri for medicinrester, jeg glæder mig til at vi skal finde en hverdag sammen, mig og min skønne baby.

Jeg håber I stadig er der ude og vil følge med :-)

1 kommentar:

  1. Nøj, stort tillykke! Jeg havde godt tænkt at din lille "blogpause" skyldtes en lille nyfødt - jeg håber vi får ham at se en dag! Endnu en gang stort tillykke!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)