tirsdag den 27. september 2011

Status på rødstrik

I starten af sommeren postede jeg dette indlæg om mit strikkeprojekt, pga varmen og masser af graviditetshomoner der gjorde at jeg svedte helt vildt, kunne jeg ikke holde ud at strikke. Derfor er jeg ikke kommet så langt, derudover kommer min guldklump også i første række, så når han kalder på sin mor - bliver strikkeprojektet lagt til side.
Men den sidste ugestid har jeg kunne komme lidt videre, ribben er blevet 75 cm, 3 cm længere end i opskriften, men jeg piller ikke op når  jeg er kommet så langt som den skulle. Herefter kommer den store udfordring...HÆKLING. Jeg har aldrig hæklet, så jeg skulle på hæklekursus hos svigermor. Heldigvis er jeg lærenem:-)
Hvis jeg får tiden til det, håber jeg på at kunne fremvise det færdige resultat indenfor de næste 14 dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)