lørdag den 22. januar 2011

Dagens Downtown tilbud

I dag fik jeg en mail med dagens tilbud fra Downtown. Jeg har ikke før benyttet mig af nogle af deres gode tilbud, men i dag benyttede jeg mig af tilbudet.

Chilimili Hot i Hillerødgade kan man i dag købe brunchbuffet for 2 til 99,-

Jeg har de sidste på uger været på udkig efter et godt brunch tilbud, så ville jeg nemlig overraske min søde kæreste med en lækker brunch i byen, efterfulgt af en hyggelig tur i zoo. Vi har begge et svagt punkt for zoologiskehaver og dyr generelt, derfor har vi de sidste 3 år - tror jeg, haft årskort til zoo.
Nu går vi den bedste tid i zoo imøde, når foråret begynder og temperaturen er mellem 10-15 grader er dyrerne mest aktive, det er jo sjovest at se dyrerne lege og hygge sig, i stedet for om vinteren hvor de fryser eller er gået i dvale. Om sommeren i 30 graders varme, er de ved at omkomme af hede, som alle os andre i den fugtige luft.


Jeg elsker at gå en tur ovre på savannen - det gamle børnezoo, her går dyrerne frit rundt i mellem hinanden og de har masser af plads. Jeg ved godt at der stadig er mange af dyrerne i Københavns zoo der har alt for små områder at være på, men savannen er et klart bevis på at de(Københavns zoo) har taget et ansvar for dyrerne, og derfor er i gang med at gøre "burene" større og bedre for den enkelte race, så de lever mere som i den frie natur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)