mandag den 31. januar 2011

Den danske bølge

Vi har igennem de sidste 2 uger reddet afsted på en rød/hvid bølge af håndbold sejre, desværre slutten den i går med turneringens første nederlag til vores super spillere. Men i min bog er det mere end godkendt! De gjorde det virkelig godt, og de holdt troen i live helt til slut.
Jeg må ærligt indrømme at jeg sad som på nåle til sidst i 2 halvleg, men da Bo Spellerberg scorede det sidste mål, sprang jeg op fra sofaen som om vi havde vundet, og at det var mig der havde vundet. Men er det ikke det, der er det fedeste ved landsholdet? Vi føler det er vores drenge! Det fællesskab vi skaber om 16 spillerer og en træner vi efterhånden har lært at elske, du må da indrømme at ham Wilbek kan et eller andet! Han førte landsholds kvinderne til flere guldmedaljer i 90'erne, på klubplan vandt han også med sit hold, og nu har han vundet flere medaljer med herrerne. Desværre kun en af guld, men vi tager revanche til næste år hvor EM og OL venter!
Billederne er fra dhf.dk
Mikkel Hansen ser meget skuffet ud, men næste år Mikkel -  så nupper vi mindst en titel fra de franskmænd! Sølv til et VM er jo også en meget flot præstation, især når det sidst skete i 1967.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)