søndag den 23. januar 2011

Flere Ray-Ban's Tak!

Jeg er vild med Ray-Ban solbriller, det blev jeg faktisk den gang Wayfarer var super in i 80'erne. Jeg havde sågar et par kopier i pink(jeg var kun 5 år og havde købt dem for resten af de penge, mine mor havde givet mig til at hente brød hos bageren og avis i kiosken for. Og der i kiosken havde de dem til 20 kr., rent fund prøvede jeg at fortælle min mor da jeg kom hjem), og jeg kan love jer for at de var smarte! I efteråret købte jeg mig endelig et par sorte Wayfarer, og jeg må sige at jeg savner solen helt vildt, af den simple grund at jeg vil lufte mine seje solbriller!
Ray-Ban Cats 1000 Glitter
På Asos.com fandt jeg de her Ray-Ban Cats 1000 Glitter, dem har jeg altså forelsket mig lidt i allerede, er bare lidt i tvivl med formen...men det må jo komme an på en prøve:-) Næste gang jeg støder på Cats i en butik må jeg lige prøve mig frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)