mandag den 8. august 2011

En lille pakke

Så kom pakken fra beautybay.com endelig!! Jeg havde fået en mail samme dag som jeg bestilte, om at min pakke var sendt, og de trak pengene den næste bankdag. Desværre virkede det track and trace number de havde givet mig ikke, og efter en uge var jeg lige ved at få spat.
Men så bankede det søde lille postbud (som mere var en sur og ældre mand) på min dør, lige som jeg skulle til at skrive en mail til beautybay. Dejligt!!!

Pakken indeholdte Ole Henriksen produkter, som både mig og min mand er meget glade for, desværre er de bare så pokkes dyre i DK. Men hvis I er i UK eller endnu bedre USA så køb dem der, vi købte de første produkter i hans spa i L.A. - som helt sikkert er et besøg værd hvis I er på de kanter.


Bruger I hans produkter??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)