onsdag den 10. august 2011

Så er det blot at vente!

I går havde jeg termin, men i så mange andres tilfælde fødte jeg ikke på terminsdagen.
I dag føler jeg ikke rigtig jeg kan foretage mig noget andet, end at tænke på hvornår min søde lille baby kommer ud til mig - og hvad gør man for at få tiden til at gå?? Det er som juleaftensdag, da man var barn.
I dag har jeg ind til videre været nede med glas i glascontaineren, afleveret brugte batterier, støvsuget hele hytten, vasket tøj og ryddet op. Det var hvad jeg gad at lave rent husligt, dertil har jeg læst blogs, eurowoman, kigget på tøj på diverse internetsider og lagt Chanel 509 på mine negle.
Baby kom nu!

1 kommentar:

  1. Hvor er det spændende! Glæder mig se at se billeder af det lille kræ. Vi ses på den anden side:)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)