fredag den 19. november 2010

3 x knit

Hold da op hvor det sneede her til morgen, og som altid giver det mega kaos på motorvejen! Undskyld men jeg forstår det simpelhed ikke, når det regner eller sner er der altid monster kø på Helsingørmotorvejen, som er "min" motorvej. Selvfølgelig skal man kører efter forholdene, men bare fordi der er lidt vand på kørebanen eller slud på ruden, behøver man vel ikke at køre 15 km/t!?! Nå men når jeg sidder der på passagersædet og kigger ud på de grønne arealer langs motorvejen, syntes jeg alligevel ikke at det er så slemt at tage den med ro, selvom det ofte resultere i at jeg kommer for sent på arbejde:-( Hurra for flextid!

Nu da der er vinterlige tilstande udenfor, vil jeg benytte dette indlæg til at vise jer 3 knit, som jeg gerne ville sætte til mine jeans i weekenden:-)


Find dem her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)