fredag den 5. november 2010

Guldkorn og duer

Min skønne niece(4 år) og nevø(7 år) er lige flyttet, fra et stort hus på landet i en lille by tæt på Trelleborg til en lejlighed i Mørkhøj. Det er selvfølgelig lidt af omvæltning, men de klare det godt. Ind imellem kommer der nogle virkelig sjove og søde guldkorn fra dem.

For et par uger siden var de i København sammen med deres mor, her ser min niece en due og råber op:
- Se mor en kylling.
Inden min søster kan nå at fortælle at det er en due, siger min nevø:
- Sikke en mærkelig måge!

Jeg kom til at tænke på dem og den lille historie, da jeg så denne cardigan og kjolen på asos.com

Kjolen er meget fin, jeg ville sætte et par rå leggings(fx. læder) og cool pumps til. Hvis jeg havde en læderjakke, ville den komme over som cardigan.

Cardiganen kan fås her.
Kjolen kan fås her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)