fredag den 26. november 2010

Weekend

Så er det endelig weekend, jeg har sukket efter weekenden hele ugen og nu er den her:-) Jubiii!!
Min weekend skal gå med masser af kagebagning, oprydning og rengøring, søndag kommer min familie nemlig til fødselsdag. Jeg har fødselsdag på mandag og jeg glæder mig helt vildt.
Selvom jeg er voksen, glæder jeg mig som et lille barn til min fødselsdag, aften før kan jeg slet ikke foretage mig noget, fordi jeg er så spændt. Jeg vågner om natten og kigger på uret, i håb om at klokken er ved at være 6.30 så min kæreste skal op og lave morgenmad klar. Jeg elsker at få gaver, og den spænding der omkrig og op til min fødselsdag, kan gøre mig helt syg.
Til jul er det det samme...og til advent! Kort sagt er jeg aldrig vokset fra denne glæde, og heldigvis for det.

I oktober oplevede jeg faktisk det samme. Dagen før jeg skulle giftes kunne jeg heller ikke sove, jeg vågnede flere gange i løbet af natten, og det endte med at jeg stod op kl. 6 og gik i karbad! Jeg var bare så spændt at jeg ikke kunne falde til ro.

Er der nogle af jer der har det på samme måde?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)