søndag den 26. juni 2011

Dagens fra i fredags

I fredags var jeg til 3 års fødselsdag, og jeg havde i dagens anledning lånt en tunika af min mor. Jeg har den indstilling at det er spild af penge, at invistere i tøj jeg kun kan bruge de næste 6-7 uger - eller lige der omkring. Så er det jo godt at min mor har nogle tunikaer der kan bruges, selvom vi normalt ikke har sammen tøjsmag.
Som I nok kan se er min mave efterhånden ret stor - min mor sagde så sendt som i går at jeg var højgravid, er jeg højgravid?? Ja det må man sige med kun 6 uger til termin, men jeg tænker ikke selv over det - bonus i den forbidelse er at jeg snart får mit lille vidunder i mine arme, og at jeg snart kan hoppe i jeans :-)
 

Tunika - min mors, Leggings - H&M, Sko - Convers, Armbånd - fra Hawaii.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)