onsdag den 29. juni 2011

Lørdagens fødselsdag

Lørdag stod den på fødselsdag igen, denne gang var det min morfar og min lillebror der holdte havefest. Der var gang i den med hunde, børn og kongespil. Min mor havde lavet lækker salat og min far stod for grillen - hvorfor er det altid mandens job??
Til dessert var der is, jordbær og vandmelon til den store guldmedalje.
Her er lidt billeder fra dagen.
Dejligt med et telt hvor vi alle kunne være, uden at blive kolde og fugtige når duggen falder.

Min mors katoffelsalat.

En smuk med eftersigende en meget giftig blomst, og en stor tyk humlebi.

Min far i grill action.

Søde danske jordbær fra Freerslev, (hvis du beder om dessertjordbær får du denne her meget søde sort), vandmelon og coolmint urtete.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)