lørdag den 25. juni 2011

Sankt Hans hos mine forældre

I torsdags var jeg til Sankt Hans hos mine forældre, min lillebror på næste 12 år stod for at pynte bålet. Så i stedet for en traditionel heks, blev det til en veludstyret mand! Efterfølgende snakkede vi om, at det ikke var så svært at regne ud, hvad der kredsede rundt i hans præteenager hovede for tiden.
Trods alt var denne udgave mere miljøvenlig, end de hekse der bliver brændt af iført polyester og nylon.
Jeg håber I alle havde en skøn Sankt Hans :-)


Beklager billedekvaliteten - skulle lige afprøve hvordan iPhone3 kameraet fungerede til bloggen. Konklusion i tusmørke - ikke godt!

2 kommentarer:

  1. Der findes en bog der hedder "The best camera is the one that you got with you" som er fyldt med billeder kun taget med iphone.

    SvarSlet
  2. Hej Davse
    Tak fordi du kigger forbi:-)
    Jeg har altid mit compact canon med mig - jeg gad bare ikke hente det inde i huset, men nu ved jeg at det bare er mig der ikke kan tage billeder med iPhone! Tak fordi vi lige fik det på det rene;-)
    Hils Konen.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)