lørdag den 25. juni 2011

Sommerkjoler

Vejret bliver bedre og bedre, solen skinner (når det altså ikke lige regner og vi har skybrud) og aftnerne er lyse og lange. Det skal jo udnyttes med havefester, grill party og cocktailfester, for nogens vedkommende også årets studenterfester.
Lyse kjoler hører sommeren til, når vores vinterblege danske hud får en smule kulør (husk enlig at bruge solcreme, man bliver jo brun alligevel) ser man jo brand godt ud i lyst tøj, såvel kvinder som mænd.
Hvis jeg ikke havde en efterhånden pænt stor babybule, ville jeg ifører mig en af disse smukke kjoler og style det med accessories i fx guld, der vil give looket et ekstra pift af gudinde.

2 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting
    - er især vild med kjolerne! :)

    Kig gerne forbi
    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak :-) Jeg syntes kjole nr. 2 er rigtig fin - men desværre også en tand for dyr! Men man har jo lov til at drømme:-)

    Jeg kigger forbi.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)