lørdag den 11. juni 2011

Strandklar

...er vist ikke noget jeg bliver i år, selvfølgelig spiser jeg sundt får min motion (som for det meste består af lange gåture i mine Easy Tones, og styrketræning uden vægte) men nogen strandløve bliver jeg ikke i år! Jeg brokker mig slet slet ikke, for til august bliver mit liv beriget med en skøn lille baby:-)
Til alle jer andre der skal være strandklar, så jeg at Eurowoman har samlet alle Sara's indlæg fra sidste år, hvor hun bliver strandklar og træner sig til den super krop hun har i dag. Læs Sara's blog her.

2 kommentarer:

  1. Haha, nej du har en rigtig god undskyldning, til ikke at ligne en Victoria Secret model i år ;-)

    SvarSlet
  2. Ja ikk' :-) men til næste år er der dømt hot mama...hehe!
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)