onsdag den 13. april 2011

Easy Tone

Når jeg er ude at rejse, sammen med min mand, går vi altid meget(læs rigtig meget). I oktober var jeg 3 uger i USA, og her blev der gået en hel del. Efter blot en dag tog vi til et outlet center i Las Vegas, her skulle vi have kondisko. Jeg havde kigget lidt på de der Easy Tone på nettet, så dem gik jeg efter. Jeg købte dem til halv pris af hvad de koster herhjemme, så det var allerede der et godt køb.
Til at starte med, skulle jeg vende mig til at balancere på de luftpudder der er under sålen, men efter en enkelt dag eller der omkring var jeg solgt. Når jeg har gået flere km i dem, kan jeg mærke mine muskler i benene har været i aktion. Nogle dage har jeg endda lyst til at trække ud, efter en gåtur i dem.





Nu når jeg ikke får løbet på grund af pixi, prøver jeg så vidt det er muligt, at gå en god tur i mine Easy Tone et par gange om ugen.

En lille besked til skønne Jonna(hvis blog I burde besøge, hun får mig til at smile hver dag): Hvis du har specifikke spørgsmål eller mangler billeder af noget, så hold dig ikke tilbage :-)

God aften alle sammen, og I må selvfølgelig også gerne stille spørgmål :-)

4 kommentarer:

  1. Super fedt! Jeg tror godt jeg tør at invenstere i sådan et par engang, det lyder jo lækkert alt det du skriver :-D
    Og tak for linket, du er virkelig sød! :-)

    SvarSlet
  2. Velbekommen:-)
    Jeg har meget smalle fødder men valgte den brede model, den smalle model klemte om fødderne. Jeg mener der er penge at sparer, hvis du køber dem over nettet. Men for din egen skyld, skal du prøve dem i en butik først.
    /Camilla

    SvarSlet
  3. Hejsa, Hvor er det godt at høre fra et "normalt" mennesker, håber ikke det er grimt sagt, at de faktisk er gode at have på :)

    Må jeg spørger om hvad du måtte give for dem i USA har nemlig en veninde der er i USA og måske skal hun have et par med hjem til mig ?

    Hilsner Lo

    SvarSlet
  4. Hej Lo,
    Jeg er glad for at blive kaldt for et normalt menneske, sådan ser jeg også mig selv:-)
    Jeg kan ikke huske præcis hvad jeg gav for dem, men jeg mener det var 100 dollars.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)