onsdag den 20. april 2011

London - Here I come!

I fredags gik turen til London, jeg havde glædet mig rigtig meget da det næsten var 2 år siden sidst.

Denne gang skulle vi bo i et nyt område, de sidste 2 gange havde vi boet lige ved Bayswater (undergrunden) i Notting Hill, super dejligt område lige ved Hyde Park. Men denne gang skulle vi prøve noget andet, og på den måde også udforske London lidt mere.

Vi havde bestilt billetter igennem EasyJet, vi var desværre for lang tid om at tage beslutningen om at tage afsted, så vi ikke fik billige billetter hos SAS. Vi skulle ud i den nye "finger" i Kastrup og tage flyet derfra, desværre osser det af discount i en grad jeg ikke kan udstå. Ventesalen var uden siddepladser, vi skulle selv gå ud til flyet over flyvepladsen, der var først til mølle princip på sæderne og servicen i flyet var ikke i nærheden af SAS nivaeu! Men til London kom vi.
Vi havde bestilt billetter med Gatwick expressen online, så det var allerede på plads og oisters kortene fra sidste gang var med i håndbagagen. På under en time fra landing stod vi på hotellet, god timing :-)

Eurowoman, Ipod og sparkling water - sådan klare jeg mig 1,5 time i et fly:-)

1 kommentar:

  1. jeg håber i havde en god tur, på trods af lavpris flyet!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)