lørdag den 16. april 2011

Nørgaard Paa Strøget

Jeg kan godt lide at smutte ind i boghandlen i LyngbyStorCenter, jeg arbejder tæt på centeret og går derfor ofte igennem. Nogle gange har de en hylde med tilbudsbøger inden i butikken, og når jeg siger tilbud mener jeg bøger til mellem 10 og 30 kroner.

For et par måneder siden fandt jeg denne bog til 20,-



Jeg har kun bladret bogen igen en enkelt gang eller to, men jeg syntes den virker spændene da den fortæller historien om Nørgaard Paa Strøget.

Derudover er det jo en ret fed "Coffee Table Book".

Har I Coffee Table Books?

2 kommentarer:

  1. Sikke en fed bog, den ville sikkert være rigtig fed at sidde og læse i :-) Hvad er coffee table books egentligt? :-D

    SvarSlet
  2. Uhh...jeg er ikke helt sikker i min sag, men jeg ville sige det er bøger man ikke læser direkte men mere kigger i. Hvis der er nogen derude der ved det mere præcist, så smid enlig en kommentar.
    Jeg har desværre ikke så god netdækning, så jeg blogger først igen onsdag. Men i har noget at glæde jer til.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)