torsdag den 14. april 2011

Det ville jeg gerne have haft på i dag...

I øjeblikket syntes jeg, at der ikke er de store muligheder for tøjkombinationer i mit skab - det skyldes nok at jeg er vokset pænt meget om maven (det er nok lidt overdrevet, men det føles sådan). Jeg kan ikke være i mine jeans, mange af min t-shirts strammer og alt med talje er ved at være et no go. Men om fire måneder skulle det gerne gå i den anden retningen igen, til august går vi fra at være 2 til 3 :-)

Denne kjole burde kunne huse både mig og baby, leggings er bare så lækre at have på - så er der ikke noget der strammer :-)
Kjole fra Rabens Saloner - kan købes her.

Leggings fra Topshop - kan købes her.
Her til ville jeg tage mine sorte Converse på. Og hvis solen skinner, vil jeg med det samme hive mine elskede Wayfarer solbriller frem.

God dag alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)