søndag den 10. april 2011

Søndag 100411

Vejret i dag har været fantastisk, men jeg har været optaget af indeting - mest selvforkælelse.
Jeg har været alene hjemme og derfor udnyttet dagen til at, ordne negle, lægge ansigtmaske, skrubbe kroppen og smørre hele molevitten ind i lækker creme, læse magasiner og nusse lidt om mine orkideer.

Alle 20 negle er blevet lakeret i en mørk blomme nuance fra Loreal.



Jeg havde desværre ikke mere skrub til kroppen, men den skal skrubbes for at se smuk og lækker ud. Min mand drikker altid kaffe i weekenden, og der var derfor lige et kaffefilter med kaffegrums i kaffemaskinen - habs habs så var der skrub til kroppen. En håndfuld er nok til hele kroppen, men husk enlig at skylle godt efter for kaffegrums i brusekabinen.
Hvad er jeres dag gået med??

4 kommentarer:

  1. Det lader da til at du har været meget produktiv! Selv har jeg undgået det jeg skulle lave alt for effektivt og sidder nu med mine mange afleveringer og en kop te (:

    Skønt vejr, skøn blog!

    Marie

    SvarSlet
  2. Åh ja, kaffegrums er en klassiker! Jeg plejer at hælde en smule god olivenolie i også, så bliver huden rigtig lækker. Men hvis jeg har mulighed, plejer jeg at vaske kroppen i en bodyshampoo med mild duft, da kaffeduft til kroppen ikke just er det mest sexede ;-) Synes jeg ihvertfald ikke!

    SvarSlet
  3. Hej Marie,

    Mange tak :-) Jeg håber du når dine afleveringer.
    /Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Jonna,

    Hehe det er rigtig, ens kæreste skal være lidt af en kaffesøster for at finde det sexet :-)
    Desværre bruger jeg ikke rigtig bodyshampoo med duft i øjeblikket - jeg er gravid og må derfor tænke lidt over hvad jeg byder min og babys krop.
    Men det med olien må jeg prøve - tak :-)
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)