tirsdag den 26. april 2011

Sidste dag i påskeferien

Min påskeferie er fløjet afsted! Efter vi kom hjem fra London, er dagene gået med familiehygge og solskin.

Den sidste dag skulle vi bare være os selv, for at lade maksimalt op til abejde, og så er det jo rart at nyde hinanden i solen. Vi startede med at spise morgenmad på vores lille altan, jeg ved godt jeg ikke skal brokke mig, der er jo flere lejligheder indeni byen der ikke har den luksus. Men vores altan er desværre meget smal, bygningen er samtidigt placeret i en vinkel der gør, at solen forsvinder fra vores altan kl. 17.15. Det passer desværre ikke godt med vores arbejdstider - vi er normalt hjemme kl. 17.20 og vupti er solen væk :-(

Nå tilbage til 2. Påskedag! Efter morgenmaden snakkede vi om, hvor vi skulle kører hen og nyde vejret. Vi blev eninge om at tage i Dyrehaven. Her lå vi så i 2½ time og gassede på lille bakkeside, med tørrede abrikoser, mandler og blade. Jeg læste Eurowoman og min mand fyrede den af med Motor(FDM medlemsblad).

Her var den udsigt vi havde fra vores lille tæppe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)