lørdag den 9. april 2011

Lækker chokolade aftendessert

Når jeg bliver rigtig lækker sulten og ikke lige har noget sundt på lager, laver jeg denne aftendessert.

Denne her kan du nyde med god samvittighed :-)

Du skal bruge:
- ½ banan
- 1 håndfuld frosne mango tern
- ca. ½ dl appelsinsaft - eller friskpresset juice
- ca. ½ dl soyamælk - jeg bruger altid en uden sukker
- 1 spsk. peanutbutter - god kvalitet uden sukker
- ca. 2 spsk. god kakao - altså ikke oboy.

Det hele blendes sammen til en tyk masse, anret og velbekommen :-)

Jeg har drysset 2 spsk. hjemmelavet musli på toppen.

2 kommentarer:

  1. Uhm, det ser virkelig lækkert ud! Det må jeg prøve en dag, specielt hvis det kan spises med god samvittighed :-)

    SvarSlet
  2. Det er jo uden kunstige ting og sager, så helt usund kan den da ikke være :-)
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)