tirsdag den 12. april 2011

April musik

Jeg hører meget musik og meget forskelligt musik, men i øjeblikket er det de her 2 cd'er der bliver hørt allermest. Det er jo ældre musik, og vækker derfor en del minder hos mig.

Guns n Roses - Appetite For Destruction, Led Zeppelin - Mothership

Led Zeppelin har min far altid hørt meget - dog mest når min mor ikke var hjemme, men jeg lyttede gladeligt med. Jeg ønskede mig dette album til min fødselsdag, jeg havde faktisk glemt at jeg havde ønsket mig det, da min far hev en ekstra gave frem og sagde at den var specielt fra ham. Jeg blev rigtig glad ,og det blev noget helt specielt da det var ham der gav mig den :-)
Den anden er med Guns n Roses, et album min far også har, jeg kan tydeligt huske at jeg lånte det ret flittigt da jeg var omkring 15-16 år. Det er et virkelig godt album, og jeg kan klart anbefale at købe det.

Jeg ved godt det ikke lige frem er det nyeste musik jeg skriver om her - men det er klassikere!

2 kommentarer:

  1. Åh ja, gode gamle klassikere der aldrig uddør, du har fundet dig der!

    SvarSlet
  2. Ja ik :-) De skulle bare være i min samling!

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)