lørdag den 30. april 2011

Dryshampoo fra London

I januar læste jeg dette indlæg hos Sara fra YouBlush om dryshampoo. Jeg bruger dryshampoo flere gange om ugen, for at forlænge tiden mellem hårvaskene. Det er mig et stort problem at få håret til at se friskt og rent ud i flere dage, efter jeg er blevet gravid uden at vaske det.
Efter jeg havde læst Sara indlæg, skrev jeg mig bag øret, at jeg skulle have denne dryshampoo med hjem fra London til afprøvning.


Der var 3 forskellige dufte, jeg syntes denne var mest neutral. Jeg købte 2 stk og de kostede under 3 pund stykket - det er pokkers billigt!!
HUSK altid en ekstra kuffert til hårprodukter når du er i London, Boots(en slags matas) har altid vilde tilbud på gode produkter.

Dryshampooen kan faktisk købes på Asos.com lige her til 2,25 pund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)