torsdag den 28. oktober 2010

Harry Potter og dødsregalierne

I LA var jeg et smut i biografen, her så jeg traileren for den næste Harry Potter film, jeg ved godt at dødsregalierne er den syvende og sidste bog i serien, men den er delt op i to film. Der var virkelig gang i den, og jeg fik bare så meget lyst til at se den film, med det samme tak! Men så slog det mig, at jeg ikke kunne huske bogen i detaljer, hvilket er forståeligt da jeg kun har læst den en gang. Derfor begyndte jeg at læse den samme dag som jeg kom hjem, med så meget jetlag som jeg havde, skulle jeg jo bruge de søvnløse nætter på et eller andet fornuftigt.
Nu er den læst færdig og den var lige så fantastisk som jeg huskede den, og nu kan jeg så også huske alle detaljerne. Der er sikkert også mange er jer der har læst den, ellers vil jeg anbefale jer at læse den. Jeg har mødt folk der ikke ville læse den fordi det var en børnebog, men helt ærligt den serie er så meget mere end bare en børnebog. Jeg vil sige at J. K. Rowlings fortælling om troldmanden Harry Potter er for hele familien, i min familie har både min morfar på 72, min mor på 46 og min lillebror på 11 læst hele serien med stor fornøjelse. Og jeg ved vi ikke er de eneste :-)

Nu ser jeg bare frem til den 18/11 hvor filmen får præmiere i Danmark, skal I ind og se den??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)