mandag den 18. oktober 2010

Og hvor har jeg dog været....

Som I nok har bemærket har min blog ligget stille i 3 uger. Jeg har holdt en velfortjent sommerferie, langt væk fra det danske efterårsvejr. Op til min ferie har jeg haft meget travlt på mit arbejde, jeg havde faktisk arbejdet over hver dag i over 4 måneder, så jeg trængte virkelig til at trække stikket ud.

Jeg trak stikket ud d. 26/9 og tog med min skønne kæreste til Las Vegas, her nød vi solen, de ca 40 grader og stemningen i 5 dage. Derefter tog vi til Hawaii, her blev gift, bare ham og mig i en lille park ud til havet, det var så smukt og romantisk. Efter 7 dage på Hawaii, mere præcist øen Oahu, fløj vi til LA for at være i 7 dage.

Jeg har virkelig oplevet meget, og ikke mindst shoppet til den store guldmedalje, jeg vil prøve at få taget billeder af alle tingene så i kan se det.

Efter 3 ugers ferie er jeg i fuld hopla igen, og jeg vil for alvor blogge derudaf. Jeg vil sætte stor pris på kommentarer til mine indlæg, så hold jeg endelig ikke tilbage hvis I har spørgsmål eller kommentarer. Selvfølgelig ser jeg helts positive kommentarer, men jeg ville være glad hvis I bare gav et kvæk om et eller andet. TAK :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)