fredag den 29. oktober 2010

Varme fingre

Skin handsker fra Miu Miu.
I denne kolde tid, hvor efteråret efterhånden har godt fat i os alle sammen, og vinteren er lige om hjørnet, fryser mine fingre til istapper. Jeg har et par skind handsker med uldfor som jeg virkelig holder meget af, og er en god basis handske til mine forskellige vinterjakker.

Jeg har fundet et par eksempler på lækre skind handsker til den kolde tid.

De alle i den mere eksklusive ende, men de er flotte og man har jo altid lov at drømme om lækre ting.

Min personlige favorit er dem fra Phillip Lim.

Hvilket par kan du bedst lide?

P.S. Jeg skal vist til at sætte mig ind i hvordan man laver de der collager, for det her ser vist ikke så smart ud...beklager!
 Skind handsker fra Burberry Prorsum.    
Skind handsker fra Lanvin.

Skin handsker fra Phillip Lim.
Skin handsker fra Burberry.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)