fredag den 15. juli 2011

God aften Danmark

Meget tidligt i morges landede den hvide limo - vores bil, på vores parkerings plads. Vi var kørt fra Basel kl. 12 torsdag middag, men desværre blev vi meget forsinket pga. vejarbejde, kø og omkørelse op igennem Tyskland. Hvis alt havde flasket sig, skulle vi havde været hjemme omkring kl. 1 om natten, men vi slukkede motoren kl. 6.00 på hjemmeadressen.
Vi havde begge været vågne hele natten, vi ville bare hjem og underholdte derfor hinanden hele vejen, men kl. 6.45 kunne jeg ifører mig mine meget smarte natbriller og ligge mig under dynen.

Kl. 14.00 vågnede jeg - desværre stadig helt smadret, så dagen i dag har stået på sofa hygge med Formel 1 fra i søndags og serier fra Bonanza.dk.

Jeg har en masse at fortælle om min ferie, så kig endelig forbi.

Nu vil jeg igen hoppe under dynen - godnat alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)