torsdag den 28. juli 2011

Nye puder.

Vi har længe syntes der skulle ske noget nyt i vores stue, så for snart 2 måneder siden tog vi til Roskilde og kiggede i Stof & Stil. Det blev blandt andet til nye gardiner, men vi købte også stof til nye pynte puder, til vores gamle sag af en sofa.
Jeg har næsten haft mareridt om, hvordan jeg skulle få lave de her puder, men nu er de lavet og hurra for det:-)
Jeg er selv meget glad for resultatet, så nu glæder jeg mig til at hører mandens dom, når han kommer hjem fra arbejde.
Hvad syntes I?
Jeg er meget glad for min meget gamle symaskine, den er faktisk lige så gammel som mig, min mor købte den da hun ventede mig. Desværre har hun aldrig været dus med symaskiner, så da jeg lærte at sy i klubben og skolen, overtog jeg hurtigt ejerskabet. Selvom den er en gammel sag, virker den ubeklageligt:-)

Så gammel at der står Made in West Germany.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)