søndag den 24. juli 2011

Grøn koncert

Lige nu er jeg på vej til grøn koncert i Valby parken, sammen med min far og lillebror - jeg tænkte at jeg ikke rigtig kunne byde så mange af mine venner, at opvarde en højgravid med 16 dage til termin. Min mand holder ikke så meget af den musik jeg gør, så han foretrak at blive hjemme og have en egotripper dag, hvilket jeg også under ham - jeg er jo stort set hjemme hele tiden, og jeg egotripper i stor stil i øjeblikket.

Jeg har glædet mig til at hører Dúné, Kashmir, Tim Christensen og TV2, min far har også hørt noget om at Medina ikke kommer så det er The Storm der spiller i stedet - det ville kun være fedt, da jeg ikke er særlig inponeret over Medina. Tvært imod er jeg ret så træt af hende - desværre!
Har I været til grøn koncert i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)