mandag den 25. juli 2011

Grøn koncert med regn på!

Jeg havde virkelig glædet mig til grøn koncert, der var så mange kunstnere jeg gerne ville høre. Men desværre syntes vejrguderne at vi skulle have en masse regn, blæst og temperaturer der allermest mindede mig om efterår.
Vi stod i kø ved indgangen i over 45 min, der var bare ikke noget flow igennem de sluser! Så imens vi stod i kø, kunne jeg hører Dúné fyrer den max af på scenen, lidt øv for jeg ville godt have stået foran scenen og vrikket lidt med hofterne:-( Det må jeg så have tilgode til en anden gang.
Derefter gik Medina på, ikke noget der er vær at skrive i koncertoplevelses bogen efter min mening, men jeg ved at der er rigtig mange der er helt ville med hende. Jeg syntes bare at hendes lyd er ens i alle hendes sange, jeg troede faktisk 2 gange at hun spillede det samme nummer igen - men det ville være for mærkeligt!
De eneste to, var en god koncert - flok dansede rundt og sang med, jeg lagde næsten ikke mærke til at det stadig regnede.

Tim Christensen gjorde det også rigtig godt, han spillede stort set kun numre med gang i - sådan!! Og så fik vi da også lige et par Dizzy Mizz Lizzy klassiskere, samt et nyt fra hans kommende album. Hvis hele hans næste album er i den stil, kan jeg næsten ikke vente med at få fingrene i det.
Derefter gik Kato på, det er ikke lige musik jeg normalt hører men han havde jo sine venner med, så det blev ganske fint da fx Pernille Rosendalh gik på scenen.
Desværre var vi gennemblødte - trods regntøj, og jeg var begyndt at fryse så meget at jeg spændte i hele kroppen. Derfor måtte jeg overgive mig og tage hjem, jeg skal jo tænke lidt på helbredet her 2 uger før termin. Men øv hvor ville jeg godt have hørt TV2 og Kashmir! Det må jeg også have tilgode.

Var der nogle af jer der var til grøn koncert i går?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)