søndag den 17. juli 2011

Sant Tropez - en spontan tur.

Mandag morgen var der ellers dømt afslapning og badning i poolen, men da vi kom ned til morgenmaden fortalte mine forældre at de havde besluttet sig for at kører til sant Tropez, og vinke til min morbror. Det lyder måske mærkeligt, men min morbror er kaptajn på en båd og han ved aldrig hvordan hans dag ser ud. Mine forældre var blevet enige om at det var mærkeligt at være så tæt på, og så ikke have set ham/hans båd (Det er ikke hans båd, han sejler den bare for en eller anden rig mand, der har den som sit sommerhus - altså udover det sommerhus han har i Sant Tropez).
Vi ankom til Sant Tropez efter 3 timers kørsel, vi skulle lige holde i kø i ca. 1 time for at komme ind til selve byen:-( Da vi mødes med min mine forældre nede på havnen, vi var 6 personer og måtte derfor kører i 2 biler, havde de snakket med min morbror og han havde mulighed for at hente os ud til båden som lå for anker. Det betyder den ligger lidt udenfor havnen og bare ligger stille. Ejeren var taget op i sommerhuset på land, så han havde lige 10-30 min hvor vi kunne se båden og drikke en kop kaffe. Vi blev selvfølgelig vildt glade, mest min mor - det er jo også hendes storebror! Sidst jeg så ham og hans kone var omkring kristi himmelfart 2010.
Han hentede os i en lille speedbåd og sejlede os ud til båden - fantastisk oplevelse:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)