fredag den 29. juli 2011

Vichy - 2 stk. tak

Jeg er blevet meget glad for Vichy deo, efter Sara fra Looklab tippede om dem i starten af foråret. Jeg fik min mormor og morfar, til at købe dem billigt med hjem til mig fra Frankrig, så da jeg selv var i Frankrig for et par uger siden, købte jeg de her 2 med hjem.

Jeg var også en god datter og tippede min mor om dem, så hun nuppede de sidste med grønt låg foran mig - verdammt! Nå men så prøver jeg da bare dem med hvidt låg, hvilke sikkert er mindst lige så gode.
Vichy skulle være rigtig billigt på de franske apoteker, jeg fik i hvert fald 2 stk. deo for 14,50 Euro.
Hvis du bruger Nuxe, syntes jeg at priserne på deres produkter var ca. 20 % lavere end herhjemme, det er jo hver at tage med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)