lørdag den 24. marts 2012

8 fra Monki

Jeg nåede aldrig at tjekke ind igen i går, jeg gik i seng kl. 21.00 - hvilket var en rigtig god ide, da jeg har været oppe flere gange i nat med en skrigende baby. Selvom jeg har været lige ved at gå ud af mit gode skind, grundet manglende søvn, blever mit hjerte blødt som smør, når den skønneste baby drenge ligger, og kigger på mig med de flotteste øjne kl. 7.20. Det er det dejligst at se når man åbner sine øjne, da jeg sagde "godmorgen min lille skat", smilede guldklumpen over hele hovedet:-) Arhh så behøver man ikke 7-8 timers sammenhængende søvn!

Jeg tøffede forbi Monki.com og tjekkede efter et par ønsker til garderoben ud, jeg føler jeg går i det samme tøj hele tiden i de her dage: jeans, t-shirt og cardican. Kedeligt med et drys af gråt og kedeligt. Her er hvad jeg fandt.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)