fredag den 23. marts 2012

Dagens "lige ved hånden"

I går måtte jeg tage hjem fra arbejde, fordi jeg var blevet noget så forkølet. I dag har jeg så været hjemme med guldklumpen, te, pamoler og halls. Jeg bliver normalt ikke forkølet, men for præcis et år siden var jeg også vildt forkølet. Problemet der var at jeg var gravid, og derfor ikke måtte tage næsespray, smertestillende og helst skulle jeg blive rask på nul komma fem. I år må jeg ikke tage næsespray fordi jeg ammer, jeg får max tre timers sammenhængende søvn og nu er det weekend og jeg gerne være frisk og nyde den med manden og guldklumpen.
Hvis nogen af jer har nogle gode fif til at få snotten væk, på en sund og naturlig måde må I endelig skrive en kommentar. Alt bliver modtaget med kyshånd!!

Jeg tjekker ind igen senere, nyd solen for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)