mandag den 26. marts 2012

Der skal farve på sokken!

Efter jeg har læst Cathrine's meget fine beskrivelse af sokker med mønster, må jeg simpelthen have nogen selv! Jeg er en kedelig sok, og der skal mere farve på mine fødders.
Jeg har kigget lidt på nettet - som jeg jo altid gør, og jeg fandt lidt til ønskesedlen.






De to første er fra H&M, de næste er fra Gina Tricot, og de er helt sikkert mine farvoritter! Jeg tror jeg skal forbi Gina Tricot senere på ugen, efter nye flotter sokker. Jeg er temmelig lun på de USA ligendene sokker, de passer jo perfekt til mine jeans.

Er I til ens farvede eller mønstrede sokker?

2 kommentarer:

  1. Ej, jeg har faktisk tænkt at jeg skulle have mig nogle mønstrede sokker. Synes det er en super fin detalje og helt ærligt, så er livet vel også for kort til sorte og hvide strømper? ;)

    SvarSlet
  2. Hej Mette,

    Hehe - ja jeg er meget enig, især mine forvaskede sorte sokker, dem er livet altså for kort til.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)